tiistai 18. kesäkuuta 2013

Kuumeilua kerrakseen!

Häiden jälkeen minulle ei iskenyt masennusta, vaan pikemminkin kuumeilu! Ensiksi tuli koirakuume, eikä asiaa varmastikaan auttanut se, että paras ystäväni saa koiranpennun heinäkuussa. Sitten alkoi kuumeilu uudesta lookista ja se toteutuukin huomenna. Viime viikonloppuna mukaan astui vielä hevoskuume, josta en ole kärsinyt yli vuoteen. Vuosi sitten myin oman hevoseni ja tämän jälkeen vannoin, että uutta hevosta tähän talouteen ei tule. Vannomatta paras! Vauvakuumetta ei ole vielä näkyvissä ja se saakin pysyä poissa vielä jonkin aikaa.

Äitini keksi tälle kuumeilulle terminkin; tekemisen puute-kuume. Sitähän tämä justiinsa on! Mulla on siis liikaa aikaa :) Ehkä asiaa helpottaa se, että ostin perjantaina sali/jumppakortin, jota käytin ensimmäistä kertaa sunnuntaina, ja se edelleenkin tuntuu lihaksissa!

P.S. Cavablogi.comissa on kilpailu, jossa voi voittaa tuotepaketin sekä aivan ihanan mekon, jota minä ainakin kovasti himoitsen. Jos bloggaatte, niin osallistukaa kilpailuun tästä.

2 kommenttia:

  1. Mua taas vaivaa juurikin tuo vauvakuume. On vavannut jo useamman vuoden. Vaikka mulla kyllä tekemistä riittää, eli tylsistymisestä ei täällä ainakaan ole kyse :D

    VastaaPoista
  2. Mä tiedän satavarmasti, että häiden jälkeen koirakuume nousee ihan uusiin lukemiin :) Ehkä me sitten voidaan tosissaan alkaa toteuttamaan sitä ikuisuushaavetta.

    VastaaPoista