keskiviikko 27. maaliskuuta 2013

Polttarit vain mielessäin...

Viimeiset 4 yötä olen nähnyt unta polttareistani ja onneksi ne eivät ole olleet mitään painajaisia, vaan ihan kivoja unia. Usein niissä toistuu sama aihe, että kuinka minut päästään yllättämään aamulla. Olen aika kova stressaamaan asioista, mutta nyt kun muutto on alla ja viikonloppuna pääsemme vihdoin muuttamaan ihka omaan asuntoon, ei häästressi ole päässyt yllättämään. Silti alitajuntani tuo koko ajan mieleeni polttarit.

Eniten niissä ehkä stressaa se, että koska ne on. En niinkään pelkää sitä, että mitä kaikkea kivaa ja/tai kauheaa minun varalleni on suunniteltu, vaan se, että en tiedä koska ne on. Minä kun olen nenä kiinni kalenterissani lähes 24/7 ja tällainen epätietoisuus ei ole yhtään minua.

Luonteeltani olen super über utelias, joten tottakai olen yrittänyt etsiä vinkkejä juhlapäivästä ja minulla on suuret epäilyt, että mille viikonlopulle tuo osuu. En sitten tiedä, että olenko vain vainoharhainen, vai ovatko salapoliisityöt tuottaneet tulosta. Vaikka olisinkin päässyt vihille päivästä, tiedän, että tulen silti yllättymään :) Mutta hienosti ovat kaikki polttarivieraat ja kaasot osanneet pitää suunsa kiinni :)

Tällä hetkellä ykkösvaihtoehtoni on huominen perjantai tai sitten tuleva lauantai. Meillähän on muutto lauantaina, joten saa nähdä säästynkö minä tavaroiden roudaamiselta ja siivoamiselta ;)

Muistakaa käydä osallistumassa arvontaan täältä, jossa voitte voittaa ihanan vaaleanpunaisen sukkanauhan. Osallistumisaikaa on perjantaihin 29.3.2013 asti!

1 kommentti:

  1. Mua niin ottaa päähän, että bestman meni vahingossa paljastamaan mun polttaripäivän mulle. Olen kanssa aikamoinen kontrollifriikki ja haluaisin suunnitella kaiken kalenteriin calmiiksi, mutta polttarit olisin halunnut ihan yllätyksenä. Ihan tyhmää :(

    VastaaPoista