torstai 9. joulukuuta 2010

Bridezilla to be...

Hei kaikki enemmän tai vähemmän häähullut ja häistä kiinnostuneet!


Olen 25-vuotias nainen pääkaupunkiseudulta ja olen todellakin bridezilla to be (mutta toivottavasti kuitenkin siedettävä sellainen!). Olen seurustellut miesystäväni kanssa nyt syksyllä 8 vuotta ja olen ollut jo viimeiset 3 vuotta sitä mieltä, että kihloihin pitäisi mennä. Mieheni ei ole kuitenkaan näyttänyt asialle vihreää valoa, mutta kesällä sanoin hänelle, että vuoden 2010 loppuun mennessä on sormus oltava sormessa. Nyt loppuvuodesta kihlaus alkaa oikeasti näyttämään mahdolliselta ja koska RAKASTAN kaikkea häihin liittyvää, päätin perustaa blogin, jossa voin jakaa tuntojani matkan varrelta.


Eli siis sormusta ei ole vielä sormessa, mutta kyllä se siinä kohta kiiltelee! Olen valmistellut miestäni kihloihin jo muutaman vuoden ajan esittelemällä mieluisia sormuksia korukuvastoista ja kauppojen ikkunoista. Lähes aina koruliikkeen edessä vedän mieheni ikkunan eteen ja kysyn, että minkä sormuksen ostaisit minulle? Aika hyvin olen saanut "koulutettua" hänet, koska hän nykyään aina valitsee sen sormuksen, jonka itsekin valitsisin ;)


Koska olen nyt jo engagementzilla ja bridezilla to be, niin olen tehnyt kaikkea pientä suunnitelmaa häiden varalle. Olen tehnyt nämä kyllä hieman salassa mieheltäni, koska pelkään, että tarkoilla suunnitelmillani saisin hänet perääntymään ajatuksesta, koska hän on sellainen mies, joka haluaa tehdä asiat harkiten kun taas minä haluan kaikki nyt ja heti. Eli siis olen juuri sellainen kuin bridezillan pitääkin olla ;)


Olen esimerkiksi valinnut häämarssini, ensimmäisen tanssin kappaleen, kirjoitellut jo monta kertaa vieraslistan, katsellut pukuja skeä pitopaikkoja... Ei vielä mitään suuria juttuja, mutta pitäähän sitä päivää jo vähän hehkutella mielessä!


Ja voi niitä kaikkia ihania hääohjelmia mitä TV:stä nykyään tulee. Ne on niin mun lemppareita! Neljät häät Amerikassa, Bridezilla, häät sulhasen tapaan... Nää on vieny mut täysin mukanaan! Ja hääblogit on toinen mun heikkous. Olen ollut jo pitkään koukussa stilissiman blogiin, joka löytyy täältä:




Mutta nyt pitää lopettaa unelmoimasta ja keskittyä päivän askareisiin eli töihin... Palailen taas piakkoin lempiaiheeni ääreen :)


Terkuin, bridezilla to be

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti