maanantai 27. joulukuuta 2010

Kosinta!


...Jota ei vieläkään ole tapahtunut ;) Mua ei ole siis vieläkään kosittu, mut mun mies on kyl antanut ymmärtää, että se tapahtuis aika pian. Mut mä olen voinut kyl tulkita nää signaalit myös väärin ja kosinta tapahtuukin vasta kuukausien päästä. Toivottavasti ei nyt kuitenkaan. Mut jos vaikka uutena vuotena ;) En kyl tiedä saisko se mies kosittua silloin kun ei vietetä uv:ta kahdestaan. Saas nähdä :D

Millaisen mä toivoisin kosintatilanteen olevan? Mä toivoisin, että mies polvistuisi, mut siinä vaiheessa mä varmaan nauraisin ihan hysteerisesti. Sit mies sais kysyä, että joko Menetkö kanssani kihloihin?, Menetkö kanssani naimisiin? tai Tuletko vaimokseni? Siinä vaiheessa mä alan vollottamaan, kylläkin ilosta <3

Kosintapaikalla ei ole mulla väliä. Tai kyllähän bridezilla to be haluaisi paikan olevan joku yltiöromanttinen paikka kuten kynttilänvalossa rauhallisessa paikassa tai ulkomailla, mutta lähitulevaisuudessa tällaisiin paikkoihin ei ole valitettavasti mahdollista päästä. Meillä on kotona kyl nyt aika kaunista ja tunnelmallista, joten oma kotikin kelpaisi hyvin kosintapaikaksi. Yks ihana paikka olis kyl jonkun ihanan uudenvuoden raketin alla. Mä kyl vähän pelkään raketteja ja yritän pysyä kaukana niistä, niin toi juttu ei kyl ehkä toimis. Mut hei! Meidän uv:n juhlanviettopaikassa on takka! Pitääkin pyytää talon omistaja laittamaan se päälle, niin jos se vaik lois sitä levollista ilmapiiriä.

Mut sitä en haluais, että mies kosis mua muiden ihmisten edessä. Se on kuitenkin niin sellainen herkkä hetki, että haluaisin pitää sen tilanteen ihan meidän kahden välisenä asiana. Joten sellainen ravintolakosinta ei esimerkiksi olis koskaan mun juttu!

Mutta eiköhän tässä jotain joskus tapahdu. Odotellaan vaan. Yritetään ainakin. Jookosta?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti