torstai 9. joulukuuta 2010

Sormukset

Mulla on ihan kauhea ongelma, kun en tiedä (lähes ollenkaan) minkälaisen kihlasormuksen haluaisin. Kyllähän niitä on paljon tullut katseltua, mutta en haluaisi mitään tavallista perussormusta, vaan siinä pitäisi olla vähän sitä säihkettä. Ei kuitenkaan mitään överiä, koska haluan että kihlasormus ja vihkisormus eroavat toisistaan. Unelmakihlasormuksessani on muutama pieni kivi ja sormus ei ole kovin leveä. Vihkisormuksessa olisi taas monta kiveä vierekkäin. En sit taas yhtään tiedä haluaisinko kultaisen vai valkokultaisen. Mutta uskon ja toivon, että sitten kun sormusten ostopäivä koittaa, löytyy se oma lempisormus nopeasti.


Olen koko ikäni pureskellut kynsiäni ja pureskeluun ei ole ikinä auttanut mitkään aineet. Kuitenkin kesän jälkeen lopetin pureskelun kuin seinään, koska halusin että minulla on hienot kynnet kun pääsen esittelemään tulevaa sormustani. Voi sitä ihmetyksen määrää, mitä ystäväni ja perheeni ovat ihmetelleet, koska tuo pahe on ollut minulla aina! Kukaan muu paitsi mieheni ei tiedä kynsien pureskelun lopettamisen oikeaa syytä ;)

Tuollainen sormus missä on yksi iso kivi olisi tosi mahtava, mutta olen lukenut että arkikäytössä se on vähän huono kun kuluu (?) ja tarttuu kaikkeen. Ehkä tuon tapainen sormus olisi kiva sitten huomenlahjana tai vaikka yksivuotis häälahjana?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti