tiistai 14. elokuuta 2012

Häälaukun metsästys on päättynyt!

Olen yrittänyt metsästää itselleni sitä täydellistä häälaukkua sekä Suomesta että ulkomailta, mutta se oikea ei ole osunut kohdalle. Minulla ei ole ollut tarkkoja kriteerejä millaisen laukun haluaisin, vaan olen ollut sitä mieltä, että sitten kun näen sen täydellisen yksilön, niin kyllä sen sitten tietää. Viime viikolla sitten törmäsin Pukuni yrityksen "mittatilauslaukkuihin" :)

Pörräsin taas tuttuun tapaani eri hääblogeissa ja kävin kurkkaamassa pitkästä aikaa hää- ja juhlapukuompelimo Pukuni blogia. Olen ihastellut aikasemminkin Saaran luomia pitsihääpukuja, jotka upposivat suoraan minun sydämeeni. Sitten törmäsin postaukseen laukuista, ja olin myyty! Tekstissä huomioni kiinnitti tämä laukku ihanalla pitsillä ja ennen kuin huomasinkaan, olin raapustamassa sähköpostia Saaralle.


Viestissä toivoin laukulta heleän vaaleanpunaisella satiinipohjalla olevaa pitsilaukkua, jossa olisi satiininauha ja strassikoru pukuni tapaan. Kun olin laittanut myös yksityiskohtaisia kuvia puvustani, sain Saaralta paluuviestissä aivan ihania kuvia strassikoruista ja pukuuni sopivasta pitsistä.




Ylhäällä siis kuvat kahdesta eri strassivaihtoehdosta, joita mallaillaan sitten laukkuun, kunhan pitsi saapuu jenkeistä. Molemmat ovat siis varattuna minulle, kun näin äkkiseltään en osannut päättää kumpi on ihanampi!

Mutta siis laukkuun sopivan pitsin kanssa kävi paremmin kuin hyvin ja voin melkein sanoa, että kohtalo toi meidät yhteen! Kun olin laittanut kuvan pukuni pitsistä Saaralle, oli hän saanut samana päivänä pitsinäytteen USA:sta, joka oli todella saman tyylinen oman hääpukuni kanssa. Molemmissa on samantyylinen kiekura ja hopealankaa reunoilla. Nyt on pitsi tilattu ja parin viikon päästä pitäisi saada sähköpostia Saaralta :)

Tässä vielä kuvat oman pukuni pitsistä ja alempana laukkuun tulevasta pitsistä.


3 kommenttia:

  1. Molemmat strassit on ihania, laukkuun itse tykkäisin siitä ylemmästä jossa on roikkuva osa. Tuo pitsi on hirmu nättiä. Alkaa olemaan hääasusteet jo kasassa :=D

    VastaaPoista
  2. Voi vitsit, vähän hieno homma! Ja vähänkö tulee upea laukku! :)

    VastaaPoista
  3. Wau! Todella kaunis laukku tulossa.

    VastaaPoista