keskiviikko 13. maaliskuuta 2013

Hakusessa hääkengät nro 2

Ostin noin vuosi sitten itselleni ihanat hääkengät, joita olen yrittänyt kovasti sisäänajaa siivouksen ja muiden kotiaskareiden yhteydessä. Koska olen kävellyt viimeiset 2,5 vuotta korottomilla kengillä, olen aivan varma, että hääpäivänä en pysty käyttämään koko päivää näitä korkkareita. Vaikka korkoa on vain 7cm, niin sekin saattaa olla pidemmän päälle liian paljon pikku rautaiselle nilkalleni.

Olen miettinyt, että en välttämättä haluaisi valkoisia ballerinoja, koska kun olen muutenkin ballerinojen suurkuluttaja, niin värillisille ballerinoille olisi muulloinkin käyttöä. Selailin Heppo.fi:n hääkenkävalikoimaa ja sieltä löytyikin yhdet aivan ihanat ballerinat, joissa oli sitä jotakin.

Jostain syystä ihastuin näihin kenkiin jo Tukholmassa, mutta heillä ei ollut omaa kokoani enää jäljellä. Ilokseni saatoin huomata, että Heppo.fi.stä niitä löytyisi. Ei ole kyllä aivan häidemme väriin sopivat, mutta mutta... Ei kait ne kengät niin paljon näkyisi sieltä hameen alta?

'
Kengät löytyvät täältä

Jos voisin käyttää isoja korkoja (jota joskus pystyin ja rakastin käyttää) hankkisin häihin ehdottomasti nämä korkkarit. Varsinkin kun ovat nyt tarjouksessa vähän yli 70€. Bling bling on vain niin minun juttuni. Huokaus! Mutta jos olette vailla esimerkiksi Menburin hääkorkkareita, niin niitä on nyt paljon -50% alessa Heppo.fi:ssä.


kengät löytyvät täältä

Kaikki postauksen kengät löytyvät osoitteesta Heppo.fi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti