maanantai 10. kesäkuuta 2013

Myydään upea pitsinen hääpuku 38-40



Kun ostin hääpukuni syksyllä 2011, ilmoitin, että tästä puvusta en tule koskaan luopumaan. Minun piti teettää puvun pitsistä ja satiinista tulevaisuutta varten kastemekko, mutta toisin kävi! Koska suvustamme (joka on nyt hiukan isompi kuin tasan kuukausi sitten ;D) löytyy ainakin yksi kastemekko, en raaski leikellä näin kaunista pukua. Joten puku menee nyt sitten myyntiin!

Vein puvun eilen Mr.Washingmanille pesuun, josta saan noutaa sen perjantaina. Päädyin tähän pesulaan Naimisiin.infon lukuisten hyvien kokemusten takia. Laahuksellisen puvun pesulle tuli hintaa 55€; ei siis paha.

Pukuni on siis ostettu syksyllä 2011 Niinattaresta. Puku on White Rose merkkinen ja sen koko on 40. Itse olen kuitenkin kokoa 38, joten nyörien avulla puku menee sekä kokoa 38 ja 40 käyttäville. Itse olen 158cm "pitkä" ja puku lyhennettiin sen mittaiseksi, että minulla oli jalassa 7cm korkokengät. Mielestäni helma oli minulle aavistuksen liian pitkä, vaikkakin jalassa oli nuo korkkarit.






Puvussa on siis nyörit takana, laahusta löytyy, pääntienä sweetheart, pienet tukiluut ylöosassa ja aivan ihana pitsinen kangas. Mukaan tulee vannehame, mutta ei tuota boleroa. Puku on sovitettavissa lauantaista eteenpäin Lovebirdsissä, Helsingissä.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti