perjantai 14. kesäkuuta 2013

Rouvatukka

Minuun taisi iskeä sama syndrooma, mikä iskee useimpiin morsiamiin häiden jälkeen, nimittäin rouvatukan leikkaus. Olen kasvattanut ties kuinka monta vuotta tukkaani melkeinpä vain sen takia, jotta saisin sitten häihin hienon kampauksen. Heti häiden jälkeen tuli sellainen fiilis, että olisi kiva tehdä tälle jotain radikaalia.

Minulla on nyt todella pitkä vaalea tukka ja haluaisin leikata tästä lyhyemmän version. Värin aijon pitää samana, vaikka minulla on ollut aikaisemmin tummanruskea, musta ja punainenkin tukka. Fiilikset hiustenleikkauksen suhteen ovat aika sekavat, koska toisaalta tämä pitkä tukka on niin kiva, mutta kuitenkin olisi kiva kokeilla monen vuoden jälkeen jotain uutta.


Tuo vessan valo hieman vääristää tukan väriä, eikä se (toivottavasti) ole noin keltainen luonnossa...

Eilen sitten varasin hiustenleikkuuajan kahden viikon päähän, mutta toivottavasti saisin peruutusajan jo aikaisemmin. Koska en osaa päättää minkälaiseksi hiukseni leikkaisin, päätin kokeilla netissä olevaa hiusgalleriaa.

Latasin tänne oman kuvani ja sitten alkoikin kova kokeilu. Ja vitsi miten helppoa ja kivaa! Hiusmalleja oli todella paljon ja väriäkin pystyi muokkaamaan helposti. Olisin pystynyt laittamaan "itselleni" myös meikkiä, mutta pidättäydyin tällä kertaa vain hiuksissa.

Tässä tuloksia, jotka miellyttivät eniten itseäni. Useimmat noista hiustyyleistä syntyvät kovan laittamisen jälkeen, joka ei välttis ihan sovi minulle kun haluaisin, että kaikki on niin nopeaa, helppoa ja uudelleen nopeaa. Mikä teidän mielestä sopisi minulle parhaiten?












6 kommenttia:

  1. Kuvat 1,3 ja 5 näyttävät kivalta :)

    Minulla on samat fiilikset tuon tukan kanssa. Melkein aina ollut pitkät hiukset ja nyt ennen häitä (vaikka onkin vielä vähän päälle vuosi aikaa) en raaski leikata hiuksia. Rouvatukkaa odotellessa :)

    VastaaPoista
  2. Minusta sinulle sopii parhaiten 1, 3 ja 8

    VastaaPoista
  3. Mulla kävi vähän vanhanaikasesti tän sun postauksen kanssa. Samana iltana kun luin tän, pyörittelin muutaman tunnin ton saman ohjelman kanssa omaa tukkaa. Mulla oli saman mittanen vaalea tukka about kun sulla ja nipsnaps, kolme tuntia lukemisen jälkeen sitä oli 20 cm vähemmän. :D Että kiitos vaan inspiksestä, näin lyhyttä tukkaa mulla ei ookaan ollut kymmeneen vuoteen! 8)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihan huikeeta! Mulla oli tämän kommentin jälkeen niin kestohymy kasvoilla :) Niin ihanaa, kun joku saa blogistani inspiraatiota! Mullakin lähtee tuo 20cm pois tossa tunnin päästä :)

      Poista
  4. 1 oli mahtava =D saako kysyy millä sovelluksella muokkasit

    VastaaPoista