tiistai 15. tammikuuta 2013

18 nutturahääkampausta

Jee! Tänään taas pääsen Riston (kampaajani) käsittelyyn ja laskin tuossa eilen, että minulla on enää kaksi kampaajakäyntiä ennen häitä, jaiks! Seuraava kerta on 2 kuukauden päästä maaliskuussa ja sitten viimeinen kerta toukokuussa häitä edeltävällä viikolla. Koska en tiedä millaisen hääkampauksen haluan (siistin vai hieman sekaisin olevan nutturakampauksen), luultavasti päädyn siihen, että teemme minulle koekampauksen sekä maaliskuun värjäyskerralla että sitten häitä edeltävällä viikolla. Hieman sekaisin oleva kampaus ehkä viehättäisi minua enemmän ja se sopisi hyvin pukuuni, mutta toisaalta siistitty nuttura antaisi enemmän juhlavamman ilmeen.

Alla kuvia tällä hetkellä minua ihastuttavista kampauksista, jotka ajattelin tänään esitellä Ristolle.



















Näiden toinen toistaan kauniimpien kampauskuvien katsomisen jälkeen olen erittäin onnellinen siitä, että juuri Risto laittaa hiukseni hääpäivän aamuna. Hänelle uskaltaa antaa vapaat kädet, koska hän tietää mistä pidän ja mikä sopii kasvojenpiirteisiini, pukuuni ja koruihini.

6 kommenttia:

  1. Hurjan kauniita kampauskuvia jokainen! Ihan mahtavaa että oot onnistunut löytämään kampaajan, johon pystyt luottamaan, ja joka osaa taikoa juuri sinulle sopivan lookin :)

    VastaaPoista
  2. hih munkin lemppari on näköjään päässyt listalle, nimittäin toi ensimmäinen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sieltä mä sen bongasinkin :)

      Poista
    2. hukkasin tämän kuvan, sitä ei enää ollut netissä missään! sitten muistin, että sun blogissahan se oli, huh onneksi löysin <: olin jo ihan paniikissa!

      Poista
  3. Kauniita nutturoita, 2 kuva lemppari.. :) uutena lukijana huomasin, että teillähän on häät jo pian! :D

    VastaaPoista