maanantai 29. huhtikuuta 2013

Ihania tunnustuksia blogilleni

Sain tunnuksen blogilleni kolmelta kanssamorsiamelta ja olin ja olen edelleen todella otettu tästä huomionosoituksesta. Aluksihan kirjoitin blogia vain itselleni, mutta näiden 2,5 vuoden (HUH HUH) aikana blogini lukijaksi on löytänyt lähes 90 kiinnostunutta ihmistä ja blogissa vierailee lähes 400 yksittäistä lukijaa päivittäin. Olen näistä määristä aivan sanaton...

Mutta kuten olen aikaisemminkin sanonut, niin itsekin saan kauheasti iloa ja ideoita muiden hääblogeista, joten jos joku on joskus saanut jotain inspiraatiota minun kirjoituksistani ja kuvistani, niin aivan ihanaa.

Tunnustukset sain seuraavilta blogeilta ja niistä yksi oli minulle entuudestaan tuntematon. Eli taas löytyi yksi blogi lisää seuraamieni blogien listalle!

Yes please, I do HÄÄT 12.10.2013
Pour Toujours HÄÄT 13.7.2013
Häähupsutuksia HÄÄT 2.8.2014



Kiitä ja linkkaa bloggaaja jolta tunnustuksen sait. Valitse viisi ihanaa bloggaajaa, joilla on kaikilla alle 200 lukijaa ja kerro se heille jättämällä viesti heidän blogiinsa. Näin autamme uusia bloggaajia eteenpäin ja ehkä juuri sinäkin löydät uuden upean blogituttavuuden.


Tunnustuksen annan seuraaville kolmelle hääblogeille:

Tiara ja huntu HÄÄT 3.8.2013
Peace, love and rock n´roll HÄÄT 6.7.2013
2014 HÄÄT kesä/syksy 2014

Meillä kun on häät tasan 12 päivän 1 tunnin ja 4 min päästä, niin sen jälkeen tämä blogi täyttyy hääkuvista. Silloin saatte runsaan kuvasadon asioista, joita olen täällä blogissa pohtinut, askarrellut ja piilotellut. Kun meidän häät on käyty täysi läpi pienintä yksityiskohtaa myöten, ei bloggaus lopu siihen. Olen päättänyt jatkaa hääblogini kirjoittamista, koska tämä on vain niin hauskaa ja saan tästä niin paljon iloa elämääni.

Bloggaus tulee siis jatkumaan vähemmän stressittömänä tulevista häistä nauttien. Eli jatkossakin aijon hamstrata uusimmat häälehdet ja seurata uusimpia hääpostauksia muiden blogeista :)

1 kommentti:

  1. paljon onnea ja ihana kuulla, ettet jätä meitä lukijoita :D

    VastaaPoista