maanantai 8. huhtikuuta 2013

Päivän kukka-ahdistus vol.2

Okei, nyt ahdistaa! Parin tunnin päästä mun pitäisi mennä sulhon kanssa lyömään lukkoon häiden kukat ja mulla on kaikki värit vielä ihan auki. Onneksi päässäni on selvillä kimpun malli, mutta kimppujen katselu googlesta saa mun pääni pahasti pyörälle.

Aamulla olin aivan varma, että kimppuni tulee olemaan värikäs ja se sisältää suurimmaksi osaksi fuksiaa näin kevään ja häiden teemavärin kunniaksi. Nyt olen taas alkanut kallistumaan romanttisempaan kimppuun, jossa on hennon vaaleanpunaista valkoisella höystettynä. Eli kaksi ääripäätä, ou nou!

Toinen olisi ihanan keväinen ja iloisempi ja toinen kaunis ja romanttinen, mutta ehkä vähän plain. Mitä mä teen!? En kait voi valita kahta kimppua, joten joku päätös pitää tehdä. Ehkä näytän puvustani kuvaa floristille ja kerron mitä ei saa olla ja sitten annan vapaat kädet.

I don´t know.

Tässä taas kuvia sekoittamaan mun pää. Nämä kaksi postausta pistetään myös tulostukseen, jos saisin sulhasenkin pään pyörälle. Miksi sulhaset ei ota tällaisesta stressiä... Argh!











Ja tässä vielä viehekuvia. HUOH!







Onneksi kaasot antoivat siunauksensa sille, että tilaan heille rannekukat pienten kimppujen sijaan. Ja toiseksi onneksi pöytäkukat on (kait) päätetty. Buffetpöydän asetelmaan annan kyllä floristille vapaat kädet teemavärien (ja budjetin) puitteissa.

Ahdistus on tällä hetkellä 100. Ehkä illalla helpottaa. Onneksi teille on kirjoittu valmiiksi 5 postausta, vaikka niitä tulee koko ajan kirjoitettua vain lisää...

1 kommentti:

  1. Nuo on kaikki kauniita, eikä taatusti mene pieleen valitsitte minkä tahansa.

    VastaaPoista