lauantai 27. huhtikuuta 2013

Kiirettä pitää

Pahoittelen, että tästä saattaa tulla pitkä postaus ja ilman kuvia. Olen ollut viime päivinä aikas väsynyt ja en ole jaksanut tänne kirjoittaa tai ottaa kuvia. Tai kyllähän kuvia on napsittu, mutta kaikki on vielä koneella.

Tällä viikolla kävimme tilaamassa häihimme ilmapallot (niistä lisää myöhemmin), ostin kolmannet korvikset häihin, kävin elämäni ensimmäisessä mani- ja pedikyyrissä ja palaveerasimme kaasojen ja bestmanin kanssa. Häihin on ostettu ulkotulia, kertakäyttöastioita yöpalaa varten ja jotain muuta pientä, jota en vain nyt saa mieleeni.

Tänään olen maalaillut tienvarsikylttejä ja niistä tulee niin hienot. Aamulla minulla ei ollut vielä tietoakaan siitä millaiset kyltit haluan, mutta onneksi sulhasen ja minun yhteinen ostosreissu tuotti tulosta! Tästäkin kirjoittelen myöhemmin oman postauksensa, kunhan muutama naula on saatu vielä kiinni.

Ensi viikolla pitääkin kiirettä! Maanantaina pitäisi ilmoittaa lopullinen vierasmäärä pitopalveluun ja lukuhan on 61, kun meidät lasketaan mukaan. Kutsuihin unohdimme laittaa kohdan, että ilmoittautumisen yhteydessä toivoisimme myös kerrottavan erikoisruokavalioista. Onneksi kuitenkin kaikki ruoat tehdään laktoosittomana ja meillä ei ole erikseen kasvisruokaa, joten mahdollisten kasvisruokailijoitten ei tarvitse erikseen ilmoittautua.

Tiistaina minulla on hiusten värjäys ja koekampauksen teko. Äitini tulee meille viettämään vappua miehensä kanssa, joten saan kokeiltua pukua silloin hunnun ja korujen kanssa. Nyt kun minulla on kolmet aivan ihanat korvikset, pitäisi minun päättää mitkä niistä laitan juhliin. Luultavasti päädyn myymään ainakin toiset ostamistani Snö:n korviksista, mutta mikään ei ole vielä varmaa ;) Tiistaina on myös sokeroinnin vuoro.

Torstaina menemme keskustelemaan pappimme kanssa ja pidämme samalla kirkkoharjoitukset; kylläkin väärässä kirkossa. En ollut tästä ollenkaan innoissani, mutta papin mukaan vihkikaava ei ole kirkosta kiinni. Tämän takia järjestämme omat kirkkoharjoitukset kaasojen ja bestmanin kanssa hääviikolla.

Torstaina on myös koemeikki. Kalenterissa ei ole tämän enempää merkintöjä, mutta eiköhän niitä vielä ilmaannu :)

1 kommentti:

  1. Kuulostaapa kivalta vaikkakin kiireiseltä. Kuvia odotellessa ;)

    VastaaPoista