lauantai 13. huhtikuuta 2013

Lauantain askartelut

Sulhanen tultiin yllättämään aamulla klo 8.30 eli J on tällä hetkellä omissa polttareissaan. Toivottavasti on kivaa ;) Itse olin aivan varma, että minulla olisi ollut tänään polttarit, mutta väärässä olin. Saa nähdä, koska omat polttarini ovat. Pelkään pahoin, että ne ovat viikkoa ennen häitä, joka ei olisi niin kiva, mutta toisaalta en sanonut asiasta kaasoille, joten voihan olla, että ovat päättäneet järkätä ne silloin. Viimeisenä viikonloppuna olisi kiva vain olla, mutta kyllä täällä noita polttareita sen verran vainoharhaisena odotetaan, että on tuo viimeinenkin viikonloppu parempi kuin ei polttareita ollenkaan.

Olen saanut tämän päivän aikana tehtyä vaikka mitä häihin liittyvää kun kukaan ei ole ollut häiritsemässä sotkuista askarteluani. Ensimmäisenä esittelen vieraskirjan, josta puuttui alku- ja loppusanat ja kannen koristelu. Valokuvaa kannessa ei vielä ole, koska ajattelin tilata siihen jonkun kuvan viime tiistain kuvauksista.





Aluksi laitoin alareunaan samaa pitsiä, mitä oli kutsuissammekin. Sitten laitoin rusetille kolmea eri nauhaa (valkoinen, vaaleanpunainen ja vihreä) tuohon reunaan, mutta voi olla, että vaihdan tuon vihreän nauhan tilalle valkoisen.

Tältä näyttävät vieraskirjan sivut. Eli tuollaisen kyselyn voi täyttää joko yksin tai kaksin :)



Saa nähdä miten saan nukuttua yöllä, kun tämä on ensimmäinen kerta, kun olen illalla yksin uudessa kodissa. Olen aina vähän pelännyt pimeää ja mielikuvitukseni alkaa laukkamaan aika pienistä jutuista. Kun tuosta sulhon kotiintuloajasta ei ole tietoa ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti